+48 12 633 72 28
+48 600 90 35 40
wybierz zagadnienie
wpisz interesujące cię słowo kluczowe lub sklorzystaj z wyszukiwarki kategorii.
zobacz raport
przeglądaj tysiące raportów z kilkudziesięciu dziedzin.

Indeks "System rejestracji, jakość obsługi administracyjnej "

Miejsce Województwo Wartość
1 lubuskie 3,54
2 kujawsko-pomorskie 3,46
3 zachodniopomorskie 3,44
4 warmińsko-mazurskie 3,43
5 opolskie 3,42
6 łódzkie 3,38
7 podkarpackie 3,37
8 podlaskie 3,36
8 śląskie 3,36
10 lubelskie 3,35
11 pomorskie 3,32
11 świętokrzyskie 3,32
13 dolnośląskie 3,28
14 wielkopolskie 3,23
15 małopolskie 3,20
16 mazowieckie 3,14

Sposób obliczania: Średnia ocen respondentów w skali od 1 do 5

Dane za okres: 2016

Źródło danych: badanie wykonane przez firmę Millward Brown na zlecenie PWC

Interpretacja wskaźnika: Jakość obsługi administracyjnej, w tym system rejestracji w ramach POZ– za jedno z najważniejszych w ocenie jakości uznało 19% respondentów, a w ramach AOS 15% respondentów. Kryterium to należy interpretować, jako wskazówkę, na ile pozamedyczne aspekty działania placówki zdrowotnej ważą na jej ocenie przez pacjenta.

Aktualne wyniki: W tej kategorii najwięcej ocen pozytywnych przyznali lokalnemu systemowi opieki zdrowotnej mieszkańcy województwa lubuskiego (średnia ocen 3,54), a najgorzej ocenili go mieszkańcy województwa mazowieckiego (średnia ocen 3,14). Jakość obsługi administracyjnej w ramach POZ najwyżej ocenili respondenci w województwie kujawsko-pomorskiego(3,60), najniżej w województwie mazowieckim (3,22). Ten sam parametr w kategorii AOS najwyżej został oceniony w województwie warmińsko-mazurskim (3,52), a najniżej w województwie mazowieckim.